måndag 2 november 2009

Idag

är jag fortfarande snorig och jävlig, men på gott humör. Hugo har varit ett litet solsken idag, ett litet solsken som ska vara precis överallt samtidigt, och han snurrar runt tills jag blir tokig! Men snart går han och då har jag väl det att klaga över istället, så jag är tyst. Crille har fått ta över nattningarna, mitt tålamod är long gone och Crille gör det så BRA! Tidigare har jag blivit irriterad för att jag tyckt att han gjort fel, Hugo har tjutit ännu mer när pappa gått dit istället för mamma men nu har jag förstått att dom förstår varandra. Hugo vill sova egentligen och pappa tjollrar inte som mamma, så Hugo blir nöjd av pappa. Hur kul som helst, och skönt. Jag slipper springa dit hela kvällarna.

Idag har vi träffat Johanna mest hela dagen! Hon är världens bästa tant till Hugo, det är så roligt att se. Igår fick vi träffa Linda och hennes lillebror (sjukt att säga, Linda är samålder med mig och hennes lillebror är samålder med min son!) och jag kan bara säga att jag är så glad att jag har så bra personer runt mig. Nu längtar vi bara efter Sandra och Emelie som förhoppningsvis snart kommer hem från Norge!! Ja men nu ska jag dricka en kopp te och sen ska jag ta min ipod och krypa i säng här ute i vardagsrummet, vi stör helt enkelt Hugo för mycket så vi fortsätter sova här ute. Vet inte om det ger resultat men helt ärligt så är jag för trött och messed up i huvudet för att tänka på det!

____________________________________________________________

Sofialu, om du läser här så kan jag säga att i USA, världens mest hypade land dock, så får kvinnorna som vägrar värkstimulerande massera sina bröstvårtor istället hela tiden! ;)

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att läsa att ni äntligen fått ordning på en del av Hugos sovande! Det var väl på tiden att Crille tog över den biten?!? Hur sover lillen sen på natten då?

    Kämpa på! Hör av er när ni har ork att träffa oss!

    Å jättefina bilder på Hugo! Super, supernice!

    SvaraRadera
  2. Hej Ida!
    Jag och Sandra ligger i en sang pa ett loft vid en dator och ett internet som vi lanat av en fran Nya Zeeland. Det ar darfor det inte finns nagra prickar och ringar ovanfor a:en.
    Vi saknar er med! Krama om Hugo och gratta honom fran oss imorgon.
    Lots of love /Emelie och Sandra

    SvaraRadera