fredag 12 mars 2010

Godmorgon

Eller alltså näe inte riktigt, jag har varit vaken sen typ 3. Crille och jag har lagt upp det så att han tar förnatten, tills Hugo har ätit första gången och det brukar vara vid 1 och mycket riktigt så åt vårat monster inatt kl 1 och eftersom jag blir stressad stressad så har jag varit glad över att Hugo egentligen bara vaknar en gång till nu för tiden och det är klockan 5. Inatt ville Hugo vakna kl 3 och det hör till ovanligheterna när han just ätit och han bara satte sig upp i sängen och gnällde gång på gång tills jag blev knäpp och gjorde en flaska åt honom, han åt litegrann och somnade sen om. Jamen ok då sover han väl till 6 iallafall tänker jag, och försöker somna om och LYCKAS just när Hugo väljer att vakna igen halv 5. Sätter sig upp i sängen och gnäller, eller egentligen så halvligger han över sitt täcke för han är så trött och jag är också trött men han VÄGRAR lägga sig ner och somna om. Jag lägger mig i soffan med honom men då jäklar vill han absolut inte sova. Crille får jag ingen hjälp av så fort han somnat, gud vad jag önskar att han varit den som sover lätt av oss två!!!! När det är jag som ska ta nätterna (efter 1) så blir det inget sova verkar det som, varken för mig eller sonen.

Är så trött, 1 år snart, kan du inte sova hela nätter nu? Eller iallafall skrika så högt så du väcker din pappa? Nu står du här nere och skriker ÅT mig så jag ska göra något gott åt dig att äta och sen ska du och jag lägga oss och vila, hör du det Hugo?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar