måndag 12 april 2010

Dagens mama-problem

Jag vill sova nu, är så trött.. men det är för ljust ute! ;-)

Har ätit goda plättar hos svärföräldrarna idag, syns så väl att Hugo trivs där, jag blir så glad! Vi har hunnit vara på CV och söka skola klart nu också, sen var vi hos Hugos dietist och sen på Maxi! Inte undra på att vi är trötta :-) Just nu ligger jag iallafall i sängen, gnuggar bort smink med borttagningsservetter och dricker chokladmjölk. Hugo var arg när han skulle sova, vet inte varför, men tystnaden efteråt när han somnade blev bedövande. Skulle sett top model, men vem orkar ta sig till soffan?

Nu är storasyster inne på vecka 40+2 tror jag iallafall, helt sjukt, jag hoppar till varje gång telefonen blinkar!! ;-)

1 kommentar:

  1. När Tindra ville ut satt min syster uppe på chatten och skulle just lägga sej när jag loggade in. Hon blev väldigt pigg plötsligt. Så hon gick och la sej efter vi åkt in. Var väl vid tvåsnåret.

    SvaraRadera