lördag 10 april 2010

Kalas!


Hugo fick tårta av mig, som han kastade på golvet..!


Han var tjusig, som sig bör, med snebena och skjorta!


Men kusin Hannes, han hade slips! Fancy!


Pappa Cristoffer, som tagit min mössa, och son!


Hugo blev less på detta velande runt paketen, så han hoppade upp!


Absolut roligaste under kalaset, all "hjälp" hugo fick!


Haha jag kan inte ens säga ifrån, jag tycker bara det är roligt


"Men hallå, jag då?" - Hugo


En dag blir jag också så där stor tänker Hugo


Jag hade lyckats okej med fikat, förstagångs-kalasare som man är! Och kvartersgården stod kvar efteråt, men jag och Hugo var skittrötta! Vi steg iofs upp halv 6 imorse och fixade, så det kanske inte var så konstigt. Tack för alla som kom, vi blev väl över 20 st tror jag, och för alla paket som Hugo fick! Han kommer vakna och vara superglad imorgon för allt roligt som står i hans rum=) Och tack farmor och farfar för all hjälp, ni är bäst! Förresten, håll alla tummar och tår för min finaste, älskade storasyster och hennes fästman som är beräknade att bli föräldrar idag!! Jag vet att det kan dröja, men jag är så nervös! Förmodligen mer nervös än dom båda tillsammans=)



4 kommentarer:

  1. Love Oliwers mamma10 april 2010 kl. 20:42

    Hej!

    Jag vet jag borde inte be om ursäkt men alla blir så "arga" så fort de inte har tillgång till allt i mitt liv.

    Ps. GRATTIS TILL HUGO LITE SENT KANSKE MEN :) :)
    kram Love

    SvaraRadera
  2. Kul att det blev lyckat!

    Det är sunt att vara nervös för andra :-)

    SvaraRadera
  3. Tack för ett mysigt kalas. Jag blir så varm i hjärtat när jag ser dig med Hugo. Så stolt jag är.
    Hoppas ni fick en bra natt.
    Älskar er
    Kramar från mamma/mommo

    SvaraRadera
  4. Vad kul att det blev lyckat och vilken extra tjusig kille han var :) Synd jag inte hann titta förbi.

    SvaraRadera