söndag 4 april 2010

Tvättid

Jag har lyckats boka en tvättid i våran överbelamrade tvättstuga, tyvärr infann den sig på en söndag kl 7 men ändå! Trodde att Hugo skulle vakna jättesent med tanke på att jag då skulle behöva väcka honom, men han vaknade halv 6 imorse, pigg och glad till jämförelse från igår kväll som var ren katastrof. Inatt vaknade han vid halv 3 nångång och skulle äta, vilken tid.. Det är ju så man vill slänga sig över en bro.



Men nu springer han runt här och skriker DÄ åt mig så vi ska packa ihop våran tvätt och sen ska vi gå till tvättis! GLAD PÅSK! (Känner någon sig manad att hjälpa mig tvätta? Jag har mer tvätt än vad som är normalt och en bebis jag ska släpa på armen, ner för våran trappa och ut och sen in, vem fan kom på det här? SKEBO?)

1 kommentar:

  1. Ja just ja! Det var ju ätandet du var lite emot, men det hade ju varit så gott! :) Hoppas det löste sig med tvätten - jag hade gärna hjälpt dig...men jag funderar själv på att skaffa polsk, illegal städhjälp just för att ta itu med tvätten :)Bebisen längtar efter dig med, det är jag övertygad om. Tror dock inte att du kommer få hälsa på den idag...men snart så :) KRAM

    SvaraRadera