lördag 5 juni 2010

Agnes..

Jag hade längtat efter mitt te imorse, och när Hugo väckte mig 5:55 (efter att han somnat 22, vilken unge tar inte sovmorgon då?!) så gjorde jag mig en kopp te med mjölk, MUMS!

Bara det att mjölken var daterad bäst före 9 juni och förpackad 2a. Norrmejerier hade gått ut med att man skulle slänga den mjölken, det var visst fel bakteriekultur. Inte kul!!! Jag drack den ju igår..

(Tack för igår Agnes, David och Micko! Vi hade jättemysigt. Fast Hugo var lite dum med Micko)

1 kommentar:

  1. Ojdå! Hoppas att det inte blir nånting då. Inte för att jag tror det, mmen dom måste ju gå ut med sånt även fast risken säkert är minimal!

    Vad synd att han inte sov längre, nästa gång kommer vi till er, så det blir vi som får det jobbiga ;)
    Tack själv, det var jättemysigt och trevligt! Och hugo är förlåten, vi är inte sur på honom och dom är fortfarande bästisar ;)

    SvaraRadera