torsdag 26 januari 2012

Bullbak och sammandragningar

Det här är min utsikt från kökssoffan just nu, jag bakade just ut en megasats bullar och det föranledde till onda dumma sammandragningar så då fick jag lägga mig ner. Men det här är faktiskt ett av mina favoritställen i hela lägenheten, just kökssoffan. Jag tycker om min röda vägg och mitt fina väggord och så luktar det gott av bulldeg och kardemumma.

Igår var jag på personalmöte med assistentgruppen, arbetsledare (familjen) och min arbetsgivare, Humana. Jag var nervös för att fara dit eftersom jag kände att jag ställt till det för dom när jag blev sjukskriven ytterligare en period, och jag vet hur svårt det är att få ut vikarier. Men det var mysigt, som det ju faktiskt jämt är med dom där människorna. Vi åt en god middag på Medlefors och sen hade vi möte fram till 22 och då skjutsade gulle Erika hem mig. Fick reda ut massa frågetecken på det där mötet, sånt som uppstår när man blivit sjukskriven för första gången och nu hade jag ju min arbetsgivare att ställa dessa frågor till.

Nu ska bullarna in i ugnen, hehe, och jag tror typ jag ska blunda 8 minuter medans bullarna bakas.. Hejdå!


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar