tisdag 21 februari 2012

Tråkigt

Ja men det börjar faktiskt vara både jobbigt och tråkigt att ha ont hela tiden. Jag kan inte gå nån längre bit utan att det känns som att hela bäckenet, ryggen och muffen håller på att bokstavligt talat gå sönder inifrån. Igår gick jag och Hugo en promenad i det fina vädret och sen låg jag hela kvällen och kved i smärta. Idag frågade svärmor mig om det verkligen skulle gå bra att fara och handla på Ica, ja självklart sa jag, men nu ligger jag här igen och det riktigt svider i bäckenet och bak mot ryggen. Varje gång bebis rör sig är det olidligt och varje gång jag går på toa så är jag rädd att jag ska föda där och då för att trycket neråt är helt galet...! Så, då har jag fått gnälla av mig lite. Vecka 25 går vi in i imorgon och på fredag ska jag till sjukgymnasten och jag hoppas hon har något bra knep i fickan! =)

Just nu har jag fått låna sambons jobbdator och ska kika lite på Sofias änglar medans han lagar mat, Hugo tittar på Lotta på Bråkmakargatan (hans idol) och jag är så himla glad att jag har mina killar (och självklart den lille i magen, vem du nu än är) för jag älskar er och ni stöttar mig efter bästa förmåga! Och det kan jag säga, det är inte superlätt att stötta nån som bara har ont för jämnan.. fast jag försöker hålla ett gott ansikte ändå.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar